آ
-
آزاده، فریدون
بررسی و مقایسهی میزان اضطراب کتابخانهای و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]
-
آزادی، زهره
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارتهای آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]
-
آماری، افشین
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
ا
-
اراسته، حمیدرضا
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]
-
اسفندیارپور، فاطمه
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
اسفندیارپور، فاطمه
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
اکابریان، شرافت
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
اکبری، میمنت
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
البرزی، ژیلا
بررسی مقایسهای خودپنداره دانشجویان رشتههای مختلف شاغل به تحصیل در دانشکده پرستاری مامایی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 243-253]
-
امامی نژاد، مسعود
بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]
-
انتصار فومنی، غلام حسین
پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبکهای اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]
-
انتصارفومنی، غلامحسین
اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]
-
ایمانی، محمد نقی
ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]
ب
-
باقر زاده، راضیه
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
باقری، علی
بررسی مهارتهای مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]
-
بهمئی، لیلا
هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]
-
بیات، آرش
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
پ
-
پارسایی محمدی، پرستو
بررسی و مقایسهی میزان اضطراب کتابخانهای و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]
ت
-
ترک زاده، جعفر
ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]
-
تهمتن، مهدی
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
توکلی، مجتبی
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
ج
-
جعفری، آرمان
بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]
-
جعفری، علیرضا
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]
-
جهانبانی، عفت
وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]
-
جوادی پور، شیدا
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
چ
-
چیت ساز، علی
ارتباط سبکهای رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]
ح
-
حاجی نژاد، فاطمه
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
حاجی یخچالی، علیرضا
بررسی و مقایسهی میزان اضطراب کتابخانهای و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]
-
حامدی، درسا
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
حجازی، مسعود
پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبکهای اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]
-
حجازی، مسعود
اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]
-
حسن پور، اکبر
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
-
حسنوندی، صبا
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
حسنی راد، تورج
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]
-
حسینی، حبیب اله
بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]
-
حسینی علیمردانی، فاطمه
نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]
-
حقیقت دوستی سیار، وحید
ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]
-
حقیقی، شایسته
بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]
-
حقیقی زاده، محمد حسین
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
حمدانی، مجید
بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]
-
حیدری سورشجانی، رضا
بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]
خ
-
خدادادی، علی
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
-
خلقی فرد، حمیده
ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]
-
خواجه حسنی، معصومه
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
-
خیاط زاده ماهانی، محمد
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
د
-
دادکانی، محمد یاسین
تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]
-
داودی، منیره
وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]
-
دروگر، سعیده
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری دانشآموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]
-
دریس فرد، فاطمه
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
دشت بزرگی، بهمن
بررسی مقایسهای خودپنداره دانشجویان رشتههای مختلف شاغل به تحصیل در دانشکده پرستاری مامایی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 243-253]
-
دکانه ای فرد، فریده
ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]
-
دل آرام، معصومه
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]
-
دهاقانی، عبداله رضایی
بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]
ر
-
راستگو، اعظم
بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]
-
ربیعی، زینب
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
رحمانی، جهان بخش
تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]
-
رحمانی بیلندی، رقیه
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
-
رحیم آقایی، فلورا
رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]
-
رضائی، حسین
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
رضوی، علی اصغر
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
رمضانپور، علی محمد
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
رمضانی، محسن
بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]
-
روئین تن، منصوره
بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]
-
روانبخش، مجید
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
روانی پور، مریم
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارتهای آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]
-
ریاحی، عارف
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
ریاحی پور، بنفشه
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
ز
-
زارع، کوروش
بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]
-
زاهد نژاد، شهلا
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
زمانی، مسعود
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
زین آبادی، حسن رضا
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]
س
-
ستاری، صدرالدین
بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]
-
سعادتمند، زهره
تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]
-
سیف نراقی، مریم
چالشهای هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]
ش
-
شاطرزاده یزدی، محمد جعفر
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
شاه علی، شاداب
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
-
شکور، مهسا
بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]
-
شکورنیا، عبدالحسین
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
-
شمس، سهند
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]
-
شمس جاوی، نسرین
هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]
-
شهریاری، سلطانعلی
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
ص
-
صالحی، محمد
ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]
ط
-
طاولی، زهرا
ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]
-
طهماسبی، رحیم
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
طهماسبی پور، نجف
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری دانشآموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]
ع
-
عباسیان، حسین
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]
-
عبدالهی، بیژن
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
-
عرب زوزنی، مرتضی
وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]
-
علامه، سید محسن
ارتباط سبکهای رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]
غ
-
غدیری، عطاء الله
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
-
غفوریان بروجردنیا، مهری
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
-
غلامی، طاهره
بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]
-
غلامی، مروارید
رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]
-
غیبی، نگار
بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]
ف
-
فتاحی، طیبه
بررسی و مقایسهی میزان اضطراب کتابخانهای و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]
-
فرجی خیاوی، فرزاد
بررسی مهارتهای مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]
-
فلاح، وحید
ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]
ق
-
قاسم پور، یونس
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
قاضی، شیرین
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
قمی، مهین
رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]
ک
-
کارگر، مجتبی
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
کاظمی، سعد الله
بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]
-
کرپی، معصومه
ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]
-
کرمی مقدم، پری
پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبکهای اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]
-
کریم زاده، صمد
ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]
-
کوهپایه، سید امین
بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]
گ
-
گراوند، ایوب
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
-
گروشاتی، نادیه
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
-
گوهرپی، شاهین
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
ل
-
لطفی زاده، زهرا
وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]
م
-
مباشری، فرزانه
بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]
-
محمدی، سید داود
رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]
-
مرادی، نگین
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
مرادی منش، فردین
نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]
-
مروتی، ذکرالله
اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]
-
مسلمی، زهرا
رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]
-
مصدق راد، علی محمد
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
معتمد، نیلوفر
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارتهای آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]
-
معصومی گازرخانی، علی مدد
چالشهای هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]
-
منادی، مرتضی
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
منجزی، سعیده
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
منشئی، غلامرضا
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]
-
میرسعیدی، گلنوش
ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]
ن
-
نادری، عزت اله
چالشهای هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]
-
نادری، فرح
اثربخشی آموزش انعطافپذیریکنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-10]
-
نادی، محمدعلی
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]
-
ناظم، فتاح
ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]
-
ناظم، فتاح
ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]
-
ناظم، فتاح
ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]
-
نساج، غلامحسین
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
نصری، صادق
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری دانشآموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]
-
نگهبان، حسین
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
نورمحمدی، علی اشرف
اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]
ه
-
هادیانفرد، علی محمد
بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]
ی
-
یزدانخواه فرد، محمدرضا
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارتهای آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]
-
یونسی فر، سید محمد
ارتباط سبکهای رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]